petak, 10. listopada 2008.

Špekula koja nosi slike

Tadadadam : "Jurica"
Tehnika: olovka, ugljen, tempera
Dimenzije: 70x50 cm
Zmajevi u duši
Tehnika: ulje, tempera
Dimenzije: 50x70 cm Moja prva slika
Djeteline su prave i ubrane u prirodi i sve su sa 4 ili 5 lista
Anđeo
Tehnika: tempera, ulje
Dimenzije: 50x70 cm Ciklus života - početak i kraj
Tehnika: tempera Dimenzije: 50*70 cm Tehnika: olovka Samo mjesečina

Tehnika: ugljen, ulje Dimenzije: 70*50 cm

Snaga
Tehnika: ugljen, bijela olovka
Dimenzije: 70*50 cm "I lije na uglu petrolejska lampa..."
Tehnika: ugljen Poster: "Da, vrijedilo je"
Tehnika: tempera, ulje, konture za staklo
Dimenzije: 50*70 cm U nalaženju
Tehnika: tempera
Dimenzije: 50*70 cm Idin Dol
Tehnika: ugljen
Dimenzije: 70*50 cmMozaik
Tehnika: tempera
Dimenzije: 70*50 cmLampa u Idinoj sobi
Tehnika: ugljen
Pogled iz Idine (stare) sobe
Tehnika: ugljen
Dimenzije: 50*70 cm Sve
Tehnika: ugljen
Dimenzije: 50*70 cm
Molim osmijeh na lice, ovo su prava remek djela.

3 komentara:

  1. fantastične su ti slike, naslovi slika i ti si fantastična. volim tvoje slike.
    S

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe su ti slike. :)
    Licno mi se najvise dopadaju zmajevi.
    Da li ih crtas iz glave ili imas neki predlozak po kojem crtas? Interesuje me kako uradis te najsitnije detalje na njima?

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je zmajeve teško slikati iz glave jer nemam konkretnu viziju njihove fizionomije. "Jurica" je najbliže onom kako bih voljela da izgledaju. Imala sam predložak, no dodala sam mnogo svojih detalja jer je i predložak bio dosta "sirov". Detaljima sam posvetila posebno strpljenje jer sam željela istaknuti i ljuske i dlaku i mišiće u 3D. Raduje me da ti se sviđaju zmajevi, no čak i oni u živo izgledaju puno bolje. Nadam se da ćeš ih jednom moći vidjeti u živo :)
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Komentatori :)